مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-09اقتصادي

خط و نشان معاون بازرسی صمت فارس برای محتکران اقلام بهداشتی


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس به عرضه کنندگان اقلام و محصولات بهداشتی هشدار داد که در صورت کم فروشی، گرانفروشی، - ایسنا/فارس معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس به عرضه کنندگان اقلام و محصولات بهداشتی هشدار داد که در صورت کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و سایر تخلفات، شاهد برخورد قانونی و بدون اغماض خواهند بود.

محمدابراهیم صداقت دوشنبه 19 اسفند در جمع خبرنگاران گفت: با محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، به جد برخورد کرده و می کنیم.

صداقت خاطرنشان کرد: سلامت مردم خط قرمز همه نهادهای نظارتی است و متخلفانی که این خط قرمز را رعایت نکنند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

وی خطاب به افرادی که به صورت عمده نسبت به نگهداری این نوع اقلام اقدام کرده یا می کنند، گفت: این افراد باید خیلی سریع به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کرده و نسبت به اعلام موجودی کالاهایشان اقدام کنند در غیر اینصورت به عنوان محتکر با آنان برخورد و کالای آنها توقیف خواهد شد.

صداقت گفت: از ابتدای اعلام شیوع کروناویروس بازرسی از نحوه توزیع کالاهایی مانند دستکش، الکل صنعتی، ماسک، لوازم پزشکی، دستمال مرطوب، ژل ضدعفونی کننده و پد الکلی در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان معاون بازرسی صمت فارس برای محتکران اقلام بهداشتی

خط و نشان معاون بازرسی صمت فارس برای محتکران اقلام بهداشتی