مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-09سياسي

تخلف تغییر کاربری در سیل شیراز محرز شد/ ماجرای سازمانهای متخلف دولتی


در نشست هیات ویژه سیلاب اعلام شد که در سیل دروازه قرآن شیراز، تخلف تغییر کاربری محرز بوده به طوری که مسیل به خیابان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هداوند عضو کارگروه حقوقی هیئت رسیدگی به سیلاب در نشست خبری که امروز به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: در گزارش این کارگروه مشخص شد، سازمان ها حتی به وظایف قانونی خودشان که در برخی موارد از دهه 30 یا 40 وضع شده بود، آگاه نیستند؛ چه برسد به اینکه بخواهند به این وظایف عمل کنند.

بنابرین بخش قابل توجهی از قوانین و مقررات در این سازمان ها اجرایی نشده است.

عضو کارگروه حقوقی هیئت رسیدگی به سیلاب با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از این قوانین محل اختلاف نظر بین سازمان ها است، گفت: به طور مثال بحث لایروبی و تنظیف رودخانه ها سال هاست که میان وزارت نیرو و شهرداری ها محل اختلاف بوده و حتی در مواردی از این موضوع در دادگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

تداخل وظایف وزارت نیرو و سازمان هواشناسی وی با تاکید بر اینکه ما در این گزارش به تمامی این ابهامات پاسخ داده ایم، افزود: ابهام دیگری که وجود دارد، بحث هشدار سیلاب و تداخل وظایف وزارت نیرو و سازمان هواشناسی بوده است و از سوی دیگر بین وزارت کشور و وزارت نیرو اختلاف نظری در مورد قانون کنترل مدیریت سیلابها وجود دارد که ما این ابهامات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف تغییر کاربری در سیل شیراز محرز شد/ ماجرای سازمانهای متخلف دولتی

تخلف تغییر کاربری در سیل شیراز محرز شد/ ماجرای سازمانهای متخلف دولتی