مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-09سياسي

ابتلای رییس سازمان مدیریت بحران به کرونا


سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در زمان بستری بودن رییس این سازمان تمامی ماموریت های و اقدامات مربوط به سازمان مدیریت بحران از طریق معاونان و پیگیری غیرحضوری و تلفنی رییس سازمان انجام شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

- اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از قرنطینه خانگی اسماعیل نجار رییس این سازمان پس از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

علی بختیاری در پاسخ به این سوال که علت غیبت چند روزه رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسات مختلف مدیریت بیماری کرونا چیست، اظهار داشت: اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور هفته گذشته با مشاهده علایم مشابه آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کرده و پس از انجام چهار تست مربوط به بیماری کووید-19 مشخص شد که وی به این بیماری مبتلا شده است.

وی توضیح داد: به همین دلیل وی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفت که صبح امروز(دوشنبه) با بهبود نسبی و رفع خطر با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شده و هم اکنون در قرنطینه خانگی قرار دارد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: در زمان بستری بودن رییس این سازمان تمامی ماموریت های و اقدامات مربوط به سازمان مدیریت بحران از طریق معاونان و پیگیری غیرحضوری و تلفنی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای رییس سازمان مدیریت بحران به کرونا

ابتلای رییس سازمان مدیریت بحران به کرونا