مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-09اقتصادي

شهر میانه به صورت محله محور ضدعفونی می شود


محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در نشستی با فعالان اجتماعی شهرستان با بیان اینکه ضدعفونی شهرها با محوریت شهرداری و یاری مردم، خیرین، هیئت امنای بازار و همچنین توزیع مواد ضدعفونی کننده از سوی گروههای مردمی در چندین مرحله از اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان است، اضافه کرد: بزرگترین پشتوانه در امر پیشگیری همکاری مردم است و اگر مردم با جدیت تمام به پیش بروند در کنترل شیوع کرونا موفق تر خواهیم بود.

وی با اشاره به عدم پذیرش مسافر از روز شنبه، بر ضرورت همکاری فعالان مجازی در این راستا تاکید کرد و افزود: در این خصوص از بخش مردمی نیز عضو گیری کرده ایم تا با توجه به اعلام سازمان بهداشت جهانی که پیک و همه گیری ویروس را فروردین ماه سال بعد اعلام کرده است شاهد کاهش شیوع ویروس در سطح شهرستان باشیم.

مشایخی مراقبت جدی در سه هفته آتی را مهم خواند و گفت: در شهرستان بر جدیت تصمیمات و اقدامات خود بویژه در بحث ورود مسافرین به شهرستان و اقدامات پیشگیرانه در جهت تعطیلی بازار و یا اعمال محدودیتهایی با کمک فعالان اجتماعی خواهیم افزود.

فرماندار ویژه میانه کم شدن همه گیری و کوچک شدن چرخه بیولوژیکی ویروس کرونا را نیازمند همکاری و همراهی جدی مردم با اطلاع رسانی به موقع و فرهنگ سازی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر میانه به صورت محله محور ضدعفونی می شود

شهر میانه به صورت محله محور ضدعفونی می شود