مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-09سياسي

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش یاران سوادآموزی/ آزمون به تعویق افتاد


رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به شرایط خاص کشور از تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش یاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی تا پایان سال خبر داد و افزود: - رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به شرایط خاص کشور از تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش یاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی تا پایان سال خبر داد و افزود: زمان برگزاری این آزمون نیز به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور محمدزاده با اشاره به شیوع بیماری کروناویروس و لزوم رعایت موارد پیشگیرانه، اظهارکرد: به استناد بند2 قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مورخ 13 شهریور 97 مجلس شورای اسلامی، ماده 5 آیین نامه اجرایی 30 شهریور 98 هیأت وزیران و بند 3.

2 شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش مورخ دوم آذر 98 که قرار بود، آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در تاریخ 22 فروردین 98 برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کشور که با مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا درگیر است و به منظور کمک به اقدامات پیشگیرانه در این زمینه آزمون استخدامی آموزش یاران نهضت سوادآموزی به تعویق افتاده است لذا متعاقبا تاریخ جدید برگزاری این آزمون اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش یاران سوادآموزی/ آزمون به تعویق افتاد

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش یاران سوادآموزی/ آزمون به تعویق افتاد