مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:572020-03-09سياسي

کوچ عشایر در خراسان جنوبی ممنوع شد


حسین حسین پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به عشایر استان اعلام شده تا اطلاع ثانوی ییلاق نداشته باشند تا زمانی که بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای عشایر استان به کرونا گزارش نشده است و امید است با تمهیدات اندیشیده شده و رعایت نکات بهداشتی در این خصوص مشکلی برای جامعه عشایر ایجاد نشود.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون از ورود عشایر استان سیستان و بلوچستان به خراسان جنوبی و خروج عشایر عشق آباد طبس به شهرستان بردسکن جلوگیری شده است.

وی تاکید کرد: همچنین به جامعه عشایر توصیه شده به هیچ عنوان با سرویس های ایاب و ذهاب برای تامین مایحتاج خود به مناطق شهری سفر نکنند و تا حد امکان از طریق ادارات شهرستانی و تعاونی ها، خدمات مورد نیاز را در اختیارشان قرار می دهیم.

حسین پور تصریح کرد: آب شرب، سوخت، سهیمه آرد، نهاده های دامی و سایر خدمات توسط تعاونی ها و با حضور در مناطق عشایرنشین در اختیار مردم قرار می گیرد حتی برای بیمه دام و خودشان نیاز مراجعه حضوری و فیزیکی ندارند.

وی گفت: با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان ها، بروشورهای آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا در اختیار عشایر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ عشایر در خراسان جنوبی ممنوع شد

کوچ عشایر در خراسان جنوبی ممنوع شد