مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 11:572020-03-09سياسي

ورود خودروهایی با پلاک غیربومی به تکاب ممنوع شد


محمود زمانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم طبق بررسی های ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مذاکرات شورای تامین شهرستان اتخاذ شده و بر اساس آن اکیپ های بهداشتی مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهر تکاب از ورود خودروها دارای شماره پلاک غیربومی این شهر، شهروندان تکابی مقیم سایر شهرها و مناطق مختلف کشور و مهمانان نوروزی ممانعت می کنند.

وی اظهار داشت: در صورت تمکین نکردن و خودداری رانندگان و سرنشینان خودروهای ورودی به تکاب، براساس دستورالعمل قرارگاه ملی مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا با آنان برخورد خواهد شد.

رییس ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تکاب با بیان اینکه هم اکنون از خودروها و مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهر تکاب توسط اکیپ های بهداشتی تب سنجی می شود ادامه داد: همچنین هنگام کنترل خودروها با پلاک غیربومی در مبادی ورودی و خروجی شهر، در صورت مشاهده موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا، افراد موردنظر به قرنطینه منتقل خواهند شد.

زمانی ، بیان کرد: در حال حاضر اکیپ های بهداشت و درمان، هلال احمر، بسیج و ماموران انتظامی تکاب در ایستگاه های تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی این شهر استقرار یافته که ضمن کنترل وضعیت جسمی رانندگان و سرنشینان خودروها، با اعمال محدودیت های ویژه از ورود خودروها با پلاک غیر بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهایی با پلاک غیربومی به تکاب ممنوع شد

ورود خودروهایی با پلاک غیربومی به تکاب ممنوع شد