مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-09سياسي

هیچ وقت برای هوشنگ ظریف عزاداری نمی کنیم


حسین علیزاده که صبح امروز در مراسم تشییع پیکر زنده یاد هوشنگ ظریف سخن می گفت، اظهار کرد که «هیچ وقت برای ظریف عزاداری نخواهیم کرد، زیرا هر زمان که اسمش را بر زبان می آوریم روح مان جلا پیدا می کند و شاد می شویم.

- حسین علیزاده که صبح امروز در مراسم تشییع پیکر زنده یاد هوشنگ ظریف سخن می گفت، اظهار کرد که هیچ وقت برای ظریف عزاداری نخواهیم کرد، زیرا هر زمان که اسمش را بر زبان می آوریم روح مان جلا پیدا می کند و شاد می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تشییع پیکر استاد هوشنگ ظریف صبح روز دوشنبه (19 اسفندماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور خانواده این هنرمند فقید و برخی از اهالی موسیقی برگزار شد.

البته این مراسم همانگونه که از پیش از سوی خانواده زنده یاد ظریف نیز تاکید شده بود، به دلیل رعایت شرایط عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت خصوصی برگزار شد.

علی ثابت نیا (رییس انجمن موسیقی)، محمد الهیاری (رییس دفتر موسیقی)، حمیدرضا نوربخش ( مدیرعامل خانه موسیقی)، حسین علیزاده، فاضل جمشیدی، شهرام صارمی، جهانشاه صارمی، علی بوستان، سیاوش برهانی، فروغ بهمن پور، نادر فولادی نسب، کیوان ساکت، محمد دلنوازی، مینا افتاده، مهدی متین رضا و برخی از شاگردان و نزدیکان زنده یاد ظریف از دیگر حاضرین در این مراسم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ وقت برای هوشنگ ظریف عزاداری نمی کنیم

هیچ وقت برای هوشنگ ظریف عزاداری نمی کنیم