مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-09اقتصادي

بازار کرونازده دستفروشان در زنجان


شیوع ویروس کرونا آن هم در روزهای منتهی به عید نوروز، بخش قابل توجهی از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است ولی در این میان، حضور این ویروس شوم، دستفروشان را که حساب ویژه ای روی بازار عید باز می کنند، با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است.

در شهر زنجان چند روز است که حضور دستفروشان در معبر و میادین پر تردد ممنوع شده است و این تصمیم باعث شد تا شماری از همین افراد امروز / دوشنبه/ با تجمع در برابر فرمانداری زنجان خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شوند.

عباس، 52 ساله می گوید: من اموراتم را با دستفروشی و پهن کردن بساط در جمعه بازار و این ها می گذرانم، الان که 10 روز به عید مانده، بازار و مغازه در شهر همه شان باز هستند ولی ما را نمی گذارند کار کنیم.

من هست و نیستم را دادم وسایل گرفتم که در این چند روز بفروشم ولی الان نمی توانم کار کنم و برای خرج روزانه ام هم مانده ام.

بدهی دارم، اگر کرونا هست چرا بازار باز هست، شما برو عصر ببین بازار چه خبره، مردم دارند خریدشان را می کنند، کرونا فقط برای دست فروش هاست، بیماری فقط برای ماست؟ مجید، 30 ساله که پنج سال است کار دستفروشی می کند، می گوید: من در چهار اره انقلاب شهر زنجان بسط لباس فروشی دارم، الان همه پولم را دادم جنس آوردم، چک دادم، ولی هیچ چیزی کار نکردم یعنی پنج روز است که نمی گذارند بساط پهن کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار کرونازده دستفروشان در زنجان

بازار کرونازده دستفروشان در زنجان