مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-09پزشكي

گرمخانه های پایتخت روزانه 3 بار ضدعفونی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، سیدمالک حسینی در یک نشست خبری که بصورت مجازی برگزار شد، همچنین از افزایش حضور افراد بی خانمان در گرمخانه های پایتخت خبر داد و اعلام کرد: گرمخانه های پایتخت به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل نمی شود.

وی ادامه داد: علاوه بر در نظر گرفتن اتاق ایزوله و قرنطینه، افرادی که دارای علائم مشکوک کرونا باشند حتما به مراکز درمانی توسط نیروهای اورژانس منتقل می شوند.

حسینی تاکید کرد: آموزش به همکاران و مددجویان ما توسط اداره کل سلامت و آموزش شهرداری انجام گرفته و باید توجه داشت که جدا از بحث گرمخانه ها ما سامان سراها را داریم که افرادی که در این مجموعه ها پذیرش می شوند گاهی توسط خانواده هایشان نیز به طور کامل رد شده و حاضر به قبول آنها نیستند.

وی خاطرنشان کرد: افراد حاضر در سامان سراها دچار هپاتیت، HIV یا زخم بستر و یا مشکلات دیگر هستند لذا به دلیل حساسیت این مسئله پروتکل های ویژه ای را در این زمینه تهیه کرده ایم.

تعطیلی 400 مرکز پرتو در پایتخت سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد فعالیت مراکز پرتو نیز گفت: جلسه ستاد اضطرار که تشکیل شد تصمیم گرفتیم در مورد مراکز پرتو که کودکان کار در آن تحصیل می کنند و حرفه یاد می گیرند تعطیل شود و پس از آن با همکاری سمن ها ضدعفونی کردن این مراکز مدنظر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه های پایتخت روزانه 3 بار ضدعفونی می شوند

گرمخانه های پایتخت روزانه 3 بار ضدعفونی می شوند