مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-09اقتصادي

خودروهای اورژانس 115 همدان به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا مجهزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حبیب معصومی پیش از ظهر دوشنبه در جمع پرسنل اورژانس با اشاره به اینکه این روزها عوامل اورژانس 115 همدان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا به وظایف خود عمل می کنند، اظهار کرد: در این روزها تماس های تلفنی مردم با مرکز 115 افزایش 50 درصدی داشته است.

وی افزود: در حال عادی افرادی که درگیر بیماری هستند با اورژانس 115 تماس گرفته و به آنها مشاوره می دهیم و یا اعزام به محل داریم و پاسخگوی مأموریت هستیم.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه مردم برای کسب آگاهی از کرونا با شماره 4030 و 3143 تماس می گیرند و با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار می کنند، گفت: بر اساس تقسیم بندی وزارت بهداشت از طریق هیئت امنای ارزی وسایل حفاظتی بین همکاران اورژانس توزیع شده که از آن جمله وسیله تب سنجی است و در 3 فاز این تجهیزات در بین نیروهای اورژانس توزیع شده است.

معصومی با اشاره به اینکه در تماس مردم با 115 اپراتورهای اورژانس شروع به پرسیدن سوالاتی می کنند تا پی به بیماری ببرند، افزود: اگر مددجویی مشکوک به بیماری کرونا باشد همکاران لباس حفاظت فردی پوشیده و با دستک و ماسک بر بالین او حاضر می شوند تا وی را به بیمارستان منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای اورژانس 115 همدان به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا مجهزند

خودروهای اورژانس 115 همدان به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا مجهزند