مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-09اجتماعي

دانش آموزان آموزش های پژوهش محور را جدی بگیرند.


مصطفی حسنوند روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: در این طرح نیاز به حضور مستمر دانش آموزان در فضای مجازی نیست، بلکه آنها با هدایت معلم و والدین، پژوهش را در یک بازه زمانی معین انجام داده و برای معلم ارسال می کنند.

وی تصریح کرد: این طرح فرصت مناسبی برای دانش آموزان است تا در مباحث درسی مورد علاقه خود تحقیق کنند و در مدت انجام کار پژوهشی، نظرات خود را با معلم در میان بگذارند.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: حفظ سلامت دانش آموزان در تعطیلات اجباری مدارس برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا یکی از اهداف اصلی جامعه آموزشی است.

حسنوند با اشاره به تدریس زمان بندی شده دروس توسط صدا و سیما خاطر نشان کرد: به دانش آموزان توصیه می شود به منظور پیشگیری از عقب افتادگی تحصیلی برنامه های ارائه شده را به طور مستمر دنبال کنند و اشکالات درسی را با کمک معلمان در فضای مجازی برطرف سازند.

وی ضمن تقدیر از معلمان سختکوش شهرستان اظهار داشت: معلمان با استفاده از فضای مجازی و راه اندازی کانال های آموزشی، اقدامات ارزنده ای برای آموزش از راه دور دانش آموزان خود انجام می دهند.

رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان پردیس عنوان کرد: فضای مجازی در کنار رسانه ملی تا حدودی عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان را جبران کرده و آموزش از راه دور رسانه ملی فرصت مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان آموزش های پژوهش محور را جدی بگیرند.

دانش آموزان آموزش های پژوهش محور را جدی بگیرند.