مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-09اقتصادي

تولید 15 هزار لیتر الکل در فارس خرید 200 هزار لیترالکل برای استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید رضا ایزدی دوشنبه در ستاد تنظیم بازار بیان کرد: بیشتر در استان فارس 2 کارخانه نسبت به تولید الکل اقدام می کردند که این کارخانه ها شامل کارخانه تولید الکل در اقلید و کارخانه تولید الکل در شهرستان جهرم بودند که با اضافه شدن کارخانه سوم در شهر فسا ظرفیت تولید استان به 15 هزار لیتر الکل رسیده است.

وی در خصوص مشکل اصلی کارخانه های تولید الکل فارس تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که کارخانه های تولید الکل با آن مواجه هستند مشکل سرمایه در گردش و عدم تأمین نقدینگی توسط این واحدهاست که با همکاری و استانداری مقرر شده است این مشکل نیز برطرف شود.

او اضافه کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته 200 هزار لیتر الکل از یکی از استان های مجاور به استان فارس تزریق خواهد شد تا نیاز کارخانه های تولید مواد ضدعفونی کننده استان را برطرف کند.

رییس سازمان صمت فارس تصریح کرد: 14 واحد تولید کننده در استان فارس مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده را گرفتند و روزانه 100 تن مواد ضدعفونی کننده توسط این واحدها تولید می شود البته مشکل نبود الکل به عنوان یکی از پیش نیازهای تولید در استان فارس همچنان وجود دارد.

ایزدی در خصوص تأمین ماسک نیز اظهار کرد: استان فارس دارای ظرفیت تولید 180 هزار تن بوده است و یکی از واحدهای تولیدی در شهرستان شیراز نیز با افزایش ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 15 هزار لیتر الکل در فارس خرید 200 هزار لیترالکل برای استان

تولید 15 هزار لیتر الکل در فارس خرید 200 هزار لیترالکل برای استان