مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-09فرهنگي

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری معرفی شد


مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: این استان به لحاظ وضعیت جغرافیایی و همچنین تعدد قومیت در کشور دارای جایگاه و اهمیت خاصی است.

علی غیاثی افزود: این استان تامین کننده بخش از آب کشور است و به لحاظ فرهنگی و هنری به دلیل تنوع قومیتی دارای هویت و غنای فرهنگی و هنری خاص است.

وی اظهارداشت: زمینه فعالیت فرهنگی و هنری در این استان به دلیل فرهنگ عامه حاکم بر منطقه، مختصات و خصوصیات هنری، تاریخی و فرهنگی موجود از جایگاه والایی برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا به تقدیر از تلاش مدافعان سلامت در کشور تاکید کرد و گفت: امید است با تلاش و همراهی مردم با کمک مدافعان سلامت این بیماری رفع شود.

جعفر مردانی به جایگاه فرهنگ و هنر در جامعه تاکید کرد و گفت: راهبرد و سیاست فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب 3 عنصر فرهنگ ،هنر، رسانه و مطبوعات است.

وی، با تاکید بر اینکه استان چهارمحال وبختیاری به لحاظ فرهنگی، اجتماعی دارای 3 قومیت فارس، بختیاری و ترک زبان است بر همبستگی و پیوستگی بین این اقدام تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری معرفی شد

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری معرفی شد