مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:252020-03-09سياسي

داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در قم تامین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کریم همتی نماینده ویژه وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی، امروز به قم سفر کرد و از نزدیک با روند فعالیت های صورت گرفته استان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این سفر گفت: خوشبختانه کارهای خوب و ارزنده ای در قم انجام شده است و شیب تندی که تعداد مبتلایان داشتند، کمی در حال کاهش بوده و از سوی دیگر روند بهبودیافتگان نیز بیشتر شده است.

نماینده ویژه وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیشتر تلاش این است که مردم با حداقل مشکلات بتوانند خدمات را دریافت و روند و شیب مبتلایان را کم کنیم.

همتی با اشاره به مشکلات دارویی در استان قم گفت: خوشبختانه داروی لازم در اختیار استان قرار گرفت تا بیماران در مراکز درمانی بتوانند از آن استفاده کنند و با توجه به اینکه شهر قم کارخانجات زیادی دارد، امیدواریم با همکاری سازمان صمت، لوازم حفاظتی و بهداشتی در استان تولید شود.

وضعیت قم باید ویژه دیده شود بهرام سرمست استاندار قم نیز گفت: وضعیت قم باید به صورت ویژه دیده شود و این نکته به نماینده وزیر بهداشت و رییس مجلس شورای اسلامی نیز بیان شده و اگر بتوانیم در قم موضوع ویروس کرونا را کنترل کنیم، قطعا از الگوی مقابله ای قم در سایر استان ها نیز می توان استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در قم تامین شد

داروی مورد نیاز بیماران کرونایی در قم تامین شد