مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:252020-03-09سياسي

نامه جمعی از وکلا به رییس جمهور درباره مهار کرونا در گیلان


جمعی از وکلای دادگستری و اعضای کانون های وکلای دادگستری ایران در نامه ای خطاب به رییس جمهور، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان گیلان، خواستار گسیل امکانات مورد نیاز در کوتاه ترین زمان و اجرای قاطعانه محدودیت سفر به این استان شدند.

- جمعی از وکلای دادگستری و اعضای کانون های وکلای دادگستری ایران در نامه ای خطاب به رییس جمهور، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان گیلان، خواستار گسیل امکانات مورد نیاز در کوتاه ترین زمان و اجرای قاطعانه محدودیت سفر به این استان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه که از سوی حسین طالع وکیل دادگستری در اختیار ایسنا قرار داده شده، به شرح زیر است: بنام خدا محضر جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور محترم با سلام و احترام گیلان سرزمین مهربانی ها، روزهای سختی را می گذراند و نیز روزهای سخت تری را پیش رو دارد.

شدت نگرانی ها رو به افزایش است و هر بار خبری از راه می رسد که گیلان سرزمین سبز را دریابید .

مجموعه امکانات استان در زمینه پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به کار گرفته شده است و منابع انسانی و کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران و پیراپزشکان و مدیران استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و مردمی در مبارزه با این ویروس در صحنه هستند، اما متاسفانه استان گیلان به کانون بحران کرونا تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از وکلا به رییس جمهور درباره مهار کرونا در گیلان

نامه جمعی از وکلا به رییس جمهور درباره مهار کرونا در گیلان