مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 16:302020-03-09اقتصادي

توزیع سبد کالا به نیازمندان توسط تعدادی از شهروندان انزلی


جمعی از جوانان و خیران اهل شهر انزلی با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی بسته های حمایتی کالا در میان نیازمندان این شهر توزیع می کنند.

- مسئول گروه جوانان خیر انزلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به کمک 6 نفر دیگر از جوانان خیر شهر انزلی پس از شیوع ویروس کرونا بعد از جمع آوری هفت میلیون تومان اقدام به خرید چندین توپ پارچه کردیم.

سعید پور عسگر پرست با اشاره به اینکه با کمک تعدادی از بانوان خیاط اقدام به تولید و توزیع ماسک رایگان در بین مردم کرده ایم، افزود: با فراخوان و درخواست کمک برای حمایت از نیازمندان مردم مهربان و نوع دوست انزلی کمک های نقدی خود را به شماره حساب اعلام شده واریز و کمک های کالایی را نیز به آدرس ما ارسال کردند.

پورعسگر پرست همچنین در ادامه با بیان اینکه 20 میلیون تومان توسط خیران جمع آوری شده است، گفت: با پول های جمع آوری شده و کالاهایی که برای ما ارسال می شود سبدهای کالا به عنوان بسته های حمایتی برای نیازمندان تهیه و بین نیازمندان واقعی که شناسایی شده اند توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه 20 لیتر الکل برای درست کردن مواد ضدعفونی نیز تهیه شده است، تصریح کرد: از روز اول تا کنون بیش از 5 هزار ماسک نیز در بین شهروندان انزلی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سبد کالا به نیازمندان توسط تعدادی از شهروندان انزلی

توزیع سبد کالا به نیازمندان توسط تعدادی از شهروندان انزلی