مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:052020-03-09اجتماعي

مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند


مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند زیرا این مراقبت ها و پیشگیری از انتقال ویروس باعث می شود در زمان کوتاه تری بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان تاکید کرد: مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند زیرا این مراقبت ها و پیشگیری از انتقال ویروس باعث می شود در زمان کوتاه تری بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

ارسلان زارع امشب در تماس تلفنی با گفتگوی ویژه خبری، اظهار کرد:عصر امروز جلسه ای در خصوص اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا در استان پیرو اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا برگزار شد.

استاندار گیلان افزود: در راستای پیشگیری و قطع چرخه کرونا ویروس و انجام آموزش های عمومی حرکات خوبی توسط متولیان امر انجام گرفته که نیاز بود این آموزش و غربالگری به نقطه اطمینان برسد به همین خاطر طرح ملی مقابله با کرونا پس از تایید سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مقرر شد در سراسر کشور اجرایی شود.

زارع تصریح کرد: به همین خاطر یک قرارگاه مردمی با مسئولیت فرمانداران، فرماندهان سپاه و روسای مراکز بهداشت با ظرفیت بهورزان، بسیجیان و کارشناسان بهداشت محیط تشکیل شد تا این طرح در استان گیلان اجرایی شود، این کار را زودتر از استان های دیگر آغاز کردیم و از اینرو بیشترین سهم را داریم و 400 هزار نفر از شهروندان گیلانی از طریق سامانه آموزش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند

مردم جز به اضطرار از منزل خارج نشوند