مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-09سياسي

پاسخ استاندار فارس به مباحث مربوط به قرنطینه این استان


عنایت رحیمی عصر دوشنبه در این جلسه اضافه کرد: اگر منظور تعطیلی تمام صنوف، بازار، حمل و نقل و ادارات است و اینکه به مردم بگوییم تحت هیچ شرایطی از خانه بیرون نیایید، قطعا با این کار ، زندگی مردم رونق نخواهد داشت.

استاندار فارس ادامه داد: بیان برخی مطالبات مبنی بر مسدود کردن ورودی های استان نیازمند مصوبه شورای امنیت ملی است و قطعا اگر قانونگذار چنین تکلیفی را به ما واگذار کند انجام خواهیم داد.

رحیمی افزود:قطعا برای مقابله با شیوه ویروس کرونا از تمام اختیارات، ظرفیت ها و امکاناتی که مسوولیت آن را در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد و اطمینان داریم که با همکاری مردم و مسوولان این ویروس را شکست خواهیم داد.

وی از رسانه ها نیز خواست که در زمینه آگاهی رسانی به جامعه و شهروندان و انتقال هشدارهای مراقبتی به آنها همکاری لازم را داشته باشند.

برخورد شدید با محتکران ادامه می یابد استاندار فارس همچنین گفت: با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به ویژه در شرایط فعلی برخورد جدی خواهد شد،هرچند این افراد قشر کوچک و محدودی را شامل می شود اما دستگاه قضایی و مجموعه بازرسی و امنیتی ما برای مقابله با این افراد فعالانه اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ استاندار فارس به مباحث مربوط به قرنطینه این استان

پاسخ استاندار فارس به مباحث مربوط به قرنطینه این استان