مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:352020-03-09پزشكي

120 بیمارکرونا در قزوین بهبود یافتند مردم از منزل خارج نشوند


کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اخبار خوبی از وضعیت ویروس کرونا در استان قزوین نداریم و همچنان از شهروندان درخواست می کنیم خانه را بهترین مکان برای درمان بیماری بدانند.

وی بیان کرد: خبرهای رسیده از بازار قزوین بیانگر حضور افراد زیادی در این مکان و بی توجهی عده ای از شهروندان به مخاطرات ویروس کرونا است لذا اکیداً درخواست می کنیم شهروندان از خانه خارج نشوند و سلامت خود و خانواده هایشان را جدی بگیرند.

120 بیمار کرونا در استان قزوین بهبود یافته اند کرمی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار داشت: در استان قزوین تعداد 247 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و تست آنها مثبت بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون 20 نفر جان خود را با این بیماری از دست داده اند و در حال حاضر 120 نفر هم در بیمارستانها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی در ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: با کمک کادر پزشکی و درمانی همچنین 120 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند اما باید مراقبت های بهداشتی را جدی بگیرند.

کرونا با شعار شکست داده نمی شود / ‏‬ رفتارمان را عوض کنیم وی گفت: شکست دادن کرونا با شعار نمی شود و باید همه شهروندان و خانواده ها واقعاً این ویروس را جدی بگیرند و بدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 بیمارکرونا در قزوین بهبود یافتند مردم از منزل خارج نشوند

120 بیمارکرونا در قزوین بهبود یافتند مردم از منزل خارج نشوند