مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-09اجتماعي

آغاز پخش کلاس های آموزشی از صدا و سیما مرکز خلیج فارس


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از آغاز پخش کلاس های آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی از روز سه شنبه 20 اسفندماه 98 از شبکه صدا و سیما مرکز خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قویدل عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت، در این مرحله و در مجموع 28 جلسه آموزش با زمان 20 دقیقه توسط مدرسان هرمزگانی تولید و پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش هیچگاه تعطیل نمی شود، اضافه کرد: این برنامه در راستای جبران ساعات آموزشی در تعطیلات اضطراری فعلی با توجه به سرفصل های درسی اسفند ماه تهیه و از روز سه شنبه 20 اسفندماه از ساعت 11 پخش خواهد شد که جزییات عناوین دروس متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

قویدل ادامه داد: آموزش از طریق سامانه همگام و پورتال گروه های آموزشی، شبکه های اجتماعی ایمن و آموزش های بر خط توسط همکاران آموزشی در مدارس سراسر استان و کارشناسان در حال اجرا می باشد و از اولیا محترم تقاضا می شود فرزندان خود را جهت استفاده از این برنامه های آموزشی ترغیب نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: در اطلاعیه شماره یک، زمانبندی پخش اولین روز تدریس دروس دوره های ابتدایی و متوسطه از شبکه استانی خلیج فارس به شرح ذیل بیان شده است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پخش کلاس های آموزشی از صدا و سیما مرکز خلیج فارس

آغاز پخش کلاس های آموزشی از صدا و سیما مرکز خلیج فارس