مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-09سياسي

اگر مردم همراهی کنند، کرونا تا هفته اول فروردین فروکش می کند


استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در صورت همراهی مردم و رعایت توصیه های کارشناسان، کرونا در آذربایجان شرقی تا هفته اول فروردین ماه فروکش می کند، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در صورت همراهی مردم و رعایت توصیه های کارشناسان، کرونا در آذربایجان شرقی تا هفته اول فروردین ماه فروکش می کند، در غیر این صورت تا اردیبهشت و حتی تیر ماه درگیر خواهیم بود.

محمد رضا پورمحمدی در بخش ویژه خبری با اشاره به اعمال برخی محدودیت ها در بیش از 16 استان به دنبال شیوع کرونا، اظهار کرد: از هم وطنانمان خواهش می کنیم به استان ما سفر نکنند، از پذیرش مهمانان نوروزی معذور هستیم و باید جلوی مهمانان نوروزی را در مبادی ورودی بگیریم، به همین منظور ستادهای سفرهای نوروزی هم یک هفته زودتر فعال شده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی انجام شده و وضعیت تا بحال خوب مدیریت شده است، افزود: برخی رسانه ها برای نارکارآمد نشان دادن اقدامات انجام شده، تلاش می کنند، از مردم خواهش می کنم در ارتباط با اطلاعات به رسانه های رسمی تکیه کنند.

وی، استمهال بدهی های بانکی، افزایش مدت زمان پرداخت عوارض و مالیات و فرصت دادن به برخی مشترکان آب و برق و گاز را از راهکارهای مورد توجه به دلیل مشکلات پیش آمده در کسب و کارها به دنبال شیوع کرونا عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مردم همراهی کنند، کرونا تا هفته اول فروردین فروکش می کند

اگر مردم همراهی کنند، کرونا تا هفته اول فروردین فروکش می کند