مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 18:102020-03-09اقتصادي

نوروز امسال اصفهان مقصد خوبی برای مسافرت نیست


استان اصفهان به دلیل مواجهه با بیماری کرونا امسال مقصد خوبی برای مسافرت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در یازدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: هیچ کدام از مدارس، مسافرخانه ها، اردوگاه ها، ورزشگاه ها، مهمانسراها، زائرسراها، مراکز تفریحی و گردشگری مجاز به سرویس دهی به مسافران نیستند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: همچنین به دلیل جلوگیری از انتقال بیماری، دایر کردن چادر در مکان های عمومی، کمپ ها و امثال آن ممنوع است؛ این تصمیم با توجه به ضرورت پیشگیری از انتقال ویروس و حفظ سلامت مسافران و شهروندان گرفته شده است.

وی با اشاره به ضرورت ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی گفت: تمهیدات لازم برای وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو پیش بینی شود.

رضایی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی در حوزه سلامت حمل و نقل عمومی، گفت: اقدام شهرداری در ضدعفونی کردن خودروها در سطح شهر اقدامی ارزشمند است ولی به منظور پراکنده کردن جمعیت و جلوگیری از ازدحام، این برنامه در میدان ها و چهارراه های اصلی شهر انجام شود.

استاندار اصفهان همچنین خواستار ارایه آموزش های لازم به شهروندان شد و ادامه داد: از محتوای آموزشی تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز امسال اصفهان مقصد خوبی برای مسافرت نیست

نوروز امسال اصفهان مقصد خوبی برای مسافرت نیست