مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-09سياسي

پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» در قم اجرا می شود


سید موسی حسینی کاشانی عصر دوشنبه در گفت و گویی بیان کرد: در پویش در خانه بمانیم کتاب بخوانیم با مشارکت کتاب فروشی های داوطلب سطح شهر کتاب ها با تخفیف و پیک رایگان به آدرس پستی مشتری ارسال می شود تا از خارج شدن غیر ضرور خانواده ها از خانه جلوگیری به عمل آید.

وی اضافه کرد: این طرح باهدف ترغیب مردم به ماندن در خانه و با توجه به برطرف کردن بخشی از نیازهای فرهنگی خانواده ها انجام شده و نهادهای مختلف در اجرای این طرح همکاری گسترده ای داشته اند.

وی ادامه داد: از کتاب فروشی های شهر قم دعوت می کنم در این حرکت فرهنگی به کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیایند و برای تبلیغ و حمایت از این پویش از تمام ظرفیت های رسانه ای خود استفاده کنند تا این طرح به در خانه ماندن مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در شهر کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: همواره کتاب فروشان و ناشران به عنوان خادمان فرهنگی درحرکت های جهادی پیشگام بوده اند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم علاوه بر پشتیبانی معنوی از این طرح در صوت امکان حمایت مادی از کتاب فروشی های داوطلب مشارکت در این اقدام را دنبال می نماید.

حسینی کاشانی بیان داشت: کتاب فروشی هایی که علاقه مند برای مشارکت در این طرح هستند می توانند آمادگی خود را حداکثر تا 24 ساعت آینده به اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» در قم اجرا می شود

پویش «در خانه بمانیم کتاب بخوانیم» در قم اجرا می شود