مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-09پزشكي

اختصاص 2 بیمارستان تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدوشنبه اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان صادق جلیلی افزود: دو بیمارستان میلاد اهواز و شفا در مسجدسلیمان به صورت کامل با 130 تخت به عنوان معین بیمارستان های دانشگاهی جهت بستری بیماران کرونا ویروس (کووید 19 ) آماده و مهیا شده است .

وی اضافه کرد: 63 تخت در 5 بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در استان نیز به بیماران مشکوک به کرونا اختصاص داده شد، همچنین تمامی اعمال جراحی الکتیو و بستری های غیراورژانس لغو و تمامی بیمارستان ها به عنوان معین مراکز دانشگاهی در خدمت بیماران معرفی شده اعم از بیمه ای و غیربیمه ای قرار گرفت.

جلیلی اظهار داشت: به مراکز درمانی استان اعم از سرپایی و بستری ابلاغ شده ضمن آمادگی کامل نسبت به آموزش نیروها و بیماران، تهیه ملزومات، اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه را در دستور کار خود داشته باشند.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک ویژه بیماران حاد تنفسی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز گفت: در این کلینیک پس از تریاژ و انجام آزمایش ها و تصویربرداری های اولیه، فرد توسط پزشک متخصص عفونی مورد معاینه قرار گرفته و در صورت نیاز برای بستری شدن اقدامات بستری انجام می گیرد.

جلیلی همچنین از به روز شدن پرداخت بدهی به موسسات طرف قرارداد دانشگاهی و غیردانشگاهی خبر داد و افزود: از ابتدای بهمن ماه همزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 بیمارستان تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا در خوزستان

اختصاص 2 بیمارستان تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا در خوزستان