مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 19:202020-03-09سياسي

ضرورت پرداخت حق بیمه باغات مرکبات


امام جمعه کومله به ضرورت پرداخت به موقع حق بیمه کشاورزان خسارت دیده ناشی از برف تاکید کرد و گفت: در بارش برف گذشته بسیاری از باغات مرکبات کشاورزان بخش کومله خسارت جدی دیده است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه کومله به ضرورت پرداخت به موقع حق بیمه کشاورزان خسارت دیده ناشی از برف تاکید کرد و گفت: در بارش برف گذشته بسیاری از باغات مرکبات کشاورزان بخش کومله خسارت جدی دیده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محیطی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان به کشاورزان اظهار کرد: در بارش برف گذشته بسیاری از باغات مرکبات کشاورزان بخش کومله خسارت جدی دیده است.

امام جمعه کومله با بیان اینکه مسئولین به بیمه کشاورزان توجه ویژه داشته باشند، گفت: رزق و روزی کشاورزان از باغات چای است درحالی که باغات چای در برف اخیر خسارت دیده که پرداخت حق بیمه باغات چای ضروری است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: از همه مردم درخواست می کنم تا جهت جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس جز در موارد ضروری از منازل خارج نشوند و به توصیه های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام محیطی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: حدود دو هفته ای است که کرونا مهمان ناخوانده زندگی مردم ایران شده و در این مدت شاهد جهاد همگانی سلامت هستیم که این جهاد در واقع راه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پرداخت حق بیمه باغات مرکبات

ضرورت پرداخت حق بیمه باغات مرکبات