مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 19:402020-03-09اجتماعي

برگزاری نخستین جشنواره طنز کوری کرونا در گیلان


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری نخستین جشنواره استند آپ کمدی با عنوان کوری کرونا خبر داد.

- حمیدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دغدغه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برای ترویج نشاط اجتماعی اظهار کرد: به منظور ترویج نشاط اجتماعی و امید بین شهروندان و همچنین کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا، نخستین جشنواره استندآپ کمدی با عنوان کوری کرونا در گیلان برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه این جشنواره در سطح استانی برگزار می شود، گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان و به منظور ترویج نشاط اجتماعی و امید بین شهروندان، برای مقابله با ویروس کرونا در گیلان برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با تأکید کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از ویروس کرونا تصریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در راستای تحقق اهداف فرهنگی خود و خدمت به شهروندان شهر رشت و مردم گیلان، این جشنواره را در سطح استان برگزار می کند.

محمدی با ابراز امیدواری از مشارکت هنرمندان مردم دوست استان گیلان، با ایجاد فضایی شاد و نشاط بخش در بین مردم گیلان افزود: هنرمندان گیلانی با ارسال آثار خود به این جشنواره، مثل همیشه در ایجاد فضای شاد و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره طنز کوری کرونا در گیلان

برگزاری نخستین جشنواره طنز کوری کرونا در گیلان