مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 21:302020-03-09اجتماعي

مسئولان ایذه مجدانه پای خواسته مردم هستند/ورودی های ایذه تحت کنترل است


با توجه به درخواست های شهروندان مبنی از مقابله با شیوع ویروس کرونا از طریق گردشگران ورودی به شهرستان، طرح کنترل ورودی ها و بستن آن اجرا شد.

- حسین لامی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به بسته شدن ورودی شهر ایذه و کنترل تردد مسافران در مسیر اظهار کرد: با توجه به عمومی شدن مطالبه شهروندان برای بستن جاده های ورودی به استان خوزستان و به ویژه مسیر ورودی ایذه از سمت شهرکرد و اصفهان و کنترل مسافران و جلوگیری از گردشگران جهت مقابله با ویروس کرونا این طرح اجرا شد.

وی افزود: مسئولان و پرسنل نیروهای راهداری، پلیس راه، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان در حوزه وظایف خود اقدام به انجام این کار کرده و نیروهای امنیتی و انتظامی جهت مدیریت و کنترل شرایط تمام همکاری و تلاش خود را برای این مطالبه عمومی به کار بستند.

فرماندار ایذه با اشاره به انجام طرح پایش سلامت مسافران مسیرهای ورودی شهر بیان کرد: مسافران مشکوک به بیماری به بیمارستان منتقل می شوند و خودروهای عبوری نیز به مسیر جاده کمربندی جهت تردد خود هدایت می شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر تردد خوزستان به استان های دیگر باز است و تردد از جاده کمربندی شهر صورت می گیرد اضافه کرد: به دلیل مقابله با ویروس کرونا و موارد بهداشتی نوروز امسال از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ایذه مجدانه پای خواسته مردم هستند/ورودی های ایذه تحت کنترل است

مسئولان ایذه مجدانه پای خواسته مردم هستند/ورودی های ایذه تحت کنترل است