مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 04:552020-03-10اقتصادي

تمدید اعتبار بیمه شدگان تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ماه 99


به گفته سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان گیلان دفترچه بیمه شدگانی که اعتبارشان تا پایان بهمن ماه به پایان می رسید تا انتهای فروردین ماه 99 دارای اعتبار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد موافق امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم برای افزایش اعتبار دفترچه بیمه خود به شعب این سازمان مراجعه نکنند، اظهار کرد: دفترچه تمام بیمه شدگانی که اعتبارشان تا پایان بهمن ماه بود تا انتهای فروردین 99 دارای اعتبارشده و می توانند از آن استفاده کنند.

به گفته وی، بیمه شدگانی که دفاتر درمانی آن ها تا پایان فروردین 1399 زودتر از موعد مقرر چهار و 6 ماهه به پایان می رسد لزومی نیست به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

  سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی گیلان از عدم بازرسی کارگاه ها تا پایان فروردین ماه 99 خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذشده بازرسی از کارگاه ها تا پایان فروردین ماه 99 لغو و فقط در مواردی به مانند مفاصا حساب ماده (37) قانون تأمین اجتماعی در خصوص کارگاه های فاقد سابقه، درخواست بیمه شده و یا کارفرما مبنی بر انجام بازرسی صورت می گیرد.

موافق با اشاره به وضعیت تمدید یا صدور کارت هوشمند برای رانندگان افزود: رانندگان برای تمدید یا صدور کارت سوخت و بیمه پردازی تا پایان فروردین ماه 99 نیازی به استعلام از این سازمان ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار بیمه شدگان تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ماه 99

تمدید اعتبار بیمه شدگان تأمین اجتماعی تا پایان فروردین ماه 99