مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-10اجتماعي

درب بزرگترین خانه خشتی جهان به روی گردشگران بسته شد


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رفسنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا هیچ گردشگری برای دیدن بزرگترین خانه خشتی جهان پذیرفته نمی شود و کلیه اماکن تاریخی تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، هر ساله این زمان از سال برنامه ریزی برای حضور گردشگران در اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان انجام می شد و کمیته هایی در این راستا تشکیل می شد تا هرچه بهتر بتوان از مسافران نوروزی رفسنجان پذیرایی کرد تا با خاطره خوش سفیرانی از این شهرستان برای شهرهای خود باشند.

اما امسال میهمان ناخوانده ای گریبان شهرها و مردم مناطق را گرفته و مانع از حضور مسافران و گردشگران شده، کووید 19 همان میهمان ناخوانده ای است که از زمان شیوعش همه را درگیر کرده و مهم تر از همه سفرها را کنسل کرده است.

بزرگترین خانه خشتی جهان در روستای قاسم آباد حاجی رفسنجان هر ساله مسافران زیادی به خود می دید که امسال از دو هفته مانده به سال نو تعطیلی اش همراه با تمامی اماکن تاریخی، تفریحی و زیارتی شهرستان اعلام شده است.

حسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: پیش از آنکه کرونا شیوع پیدا کند برنامه هایی برای ورود گردشگران به شهرستان داشتیم از جمله پذیرش گردشگران و اجرای برنامه در بزرگترین خانه خشتی جهان که فعلا تمامی برنامه ها و بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب بزرگترین خانه خشتی جهان به روی گردشگران بسته شد

درب بزرگترین خانه خشتی جهان به روی گردشگران بسته شد