مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-10اقتصادي

اصلاح بیش از 7هزار متر شبکه آبرسانی روستاهای تویسرکان در سال جاری


مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان از اصلاح 7 هزار و 100 متر شبکه آبرسانی در برخی روستاهای تابعه این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد الوندی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان در سال جاری گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین، در حوزه توسعه شبکه های آبرسانی نسبت به اجرای 2 هزار و 700 متر خط انتقال در روستای رودآور به منظور تأمین آب شرب روستا از شبکه شهری اقدام شد ضمن اینکه در روستای آرتیمان نیز توسعه شبکه به متراژ 200 متر عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه تعمیر و بازسازی مخازن نیز اقداماتی انجام شد؛ عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور تعمیر و بازسازی مخازن روستاهای آرتیمان، قشلاق پوست شوران، تعمیر مخزن روستا و ایستگاه پمپاژ روستای باباپیرعلی نیر صورت گرفت.

الوندی افزود: همچنین اجرای پروژه مجتمع فتح آباد به منظور تأمین آب شرب روستاهای فتح آباد، حاجی تو و یعقوب آباد در ابتدای سال جاری کلید خورد که بر همین اساس ساخت مخزن ایستگاه پمپاژ، فنس کشی و اجرای 3 هزار و 500 متر خط پمپاژ و اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ مجتمع فتح آباد تا کنون انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بیش از 7هزار متر شبکه آبرسانی روستاهای تویسرکان در سال جاری

اصلاح بیش از 7هزار متر شبکه آبرسانی روستاهای تویسرکان در سال جاری