مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-10اقتصادي

تمدید مهلت بخشش برخی جرائم مالیاتی از اسفند 98 به خرداد سال آینده


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور تا پایان خردادماه سال آینده تمدید شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور تا پایان خردادماه سال آینده تمدید شد.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور و با توجه به شیوع بیماری کرونا و تمهیدات اتخاذ شده در سطح کشور به منظور جلوگیری از گسترش این بیماری و رعایت حقوق مودیان مالیاتی، مقرر شد مودیانی که بدهی قطعی شده خود را تا پایان خرداد سال آینده پرداخت کنند، به میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفندماه امسال از این بخشودگی بهره مند شوند.

این مسئول ادامه داد: بخشودگی جرایم مالیاتی اسفندماه 98 به میزان 90 درصد برای مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذی ربط و 80 درصد برای سایر مودیان از بخشودگی جرایم است.

وی افزود: بخشنامه اخیر در 13 اسفندماه صادر شده است، تصریح کرد: مودیانی که برگ مالیات قطعی آن ها تا 12 اسفندماه ابلاغ شده، چنانچه حداکثر تا 31 خرداد 99 نسبت به پرداخت اصل بدهی قطعی شده خود اقدام کنند، مشمول حکم بند (2) بخشنامه اولیه سازمان در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت بخشش برخی جرائم مالیاتی از اسفند 98 به خرداد سال آینده

تمدید مهلت بخشش برخی جرائم مالیاتی از اسفند 98 به خرداد سال آینده