مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-10اقتصادي

کاهش 16 درصدی تعداد سفرها از زنجان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ، از کاهش 16 درصد تعداد سفرها از زنجان خبر داد.

- علی مدقالچی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تعداد سفرهایی که از استان زنجان به شهرهای مختلف طی 11 ماهه امسال صورت گرفته است، گفت: از این نظرتعداد سفرهای صورت گرفته در مدت یازده ماهه امسال 191 هزار و 84 سفر بوده است.

وی با یادآوری اینکه با این تعداد سفر انجام شده در استان، شاهد جابه جایی یک میلیون و 225 هزار و 706 مسافر بودیم، افزود: مقایسه آمار دهه اول بهمن و اسفند امسال حاکی از آن است که تعداد سفرهای انجام شده از استان روند کاهشی داشته است.

مدقالچی با اشاره به اینکه در دهه اول بهمن ماه امسال تقریباً بیش از 52 هزار مسافر در قالب بیش از 8100 فقره سفر جابه جا شده اند، تصریح کرد: این در حالی است که این آمار در دهه اول اسفندماه امسال به بیش از 44 هزار مسافر در قالب بیش از 6800 سفر رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با یادآوری اینکه شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال و نیز اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری باعث شده است تا انجام سفرها از استان روند کاهشی داشته باشد، ادامه داد: این روند به گونه ای بوده که در زمینه تعداد سفرها با 16 درصد و در خصوص تعداد مسافر نیز با 14 درصد کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 16 درصدی تعداد سفرها از زنجان

کاهش 16 درصدی تعداد سفرها از زنجان