مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 06:572020-03-10پزشكي

مردم با ماندن در خانه کادر بهداشت و درمان را یاری کنند


وجیه الله نوروزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدارویم با لطف خداوند و همکاری مردم و تلاش بی دریغ مسؤولان بهداشت و خدمتگزاران در سایر بخش ها از این بحران عبور کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان همه پزشکان، پرستاران ، کادر درمانی و فعالان این بخش در همه شهرها و روستاهای شهرستان بسیج شده اند و شبانه روز در خط مقدم در حال مبارزه با این ویروس هستند تا مبتلایان به این بیماری را با بهبودی کامل ترخیص کنند.

نوروزی تاکید کرد: برای پیروزی در راه دشوار مقابله با این معضل تنها با همکاری، تلاش و احساس مسؤولیت همه اقشار جامعه موفقیت امکان پذیر است و با عمل به توصیه های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی می توانیم با کمترین خسارت جانی از این بحران عبور کنیم.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: همکاری بسیاری خوبی بین اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و شورای تامین شهرستان وجود دارد و همه در چارچوب وظایف ابلاغی در تلاش هستند.

نوروزی یادآور شد: در زمینه ضدعفونی معابر شهری و روستایی تلاش های بسیار خوبی توسط شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستا و دهیاران انجام گرفته است و این کار به طور مستمر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با ماندن در خانه کادر بهداشت و درمان را یاری کنند

مردم با ماندن در خانه کادر بهداشت و درمان را یاری کنند