مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-10دانش

مسابقه ادبی، هنری و بهداشت روانی «ترم کرونایی» ویژه دانشجویان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، این مرکز با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کانون همیاران سلامت روان، - مسابقه ادبی، هنری و بهداشت روانی ترم کرونایی ویژه دانشجویان برگزار می شود مسابقه ادبی، هنری و بهداشت روانی ترم کرونایی به همت مرکز مشاوره دانشگاه تهران و با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم ویژه دانشجویان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، این مرکز با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کانون همیاران سلامت روان، مسابقه ادبی، هنری و بهداشت روانی، ترم کرونایی را برگزار می کند.

این مسابقه با شعار تلاش کنیم از تهدید ها فرصت بسازیم و با محورهای؛ خود مراقبتی و رعایت بهداشت در پیشگیری و مبارزه با کرونا، نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشگیری و مبارزه با کرونا، بهداشت روانی، امیدواری و اوقات فراغت در ایام کرونایی، عوارض، پیامد ها و آموخته های فردی، اجتماعی و خانوادگی ترم کرونا برگزار می شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، مقاله کوتاه، شعر و کاریکاتور به همراه نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، شماره دانشجویی و نشانی پست الکترونیکی، حداکثر تا تاریخ 10 فروردین 1399 به آدرس counsel


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ادبی، هنری و بهداشت روانی «ترم کرونایی» ویژه دانشجویان برگزار می شود

مسابقه ادبی، هنری و بهداشت روانی «ترم کرونایی» ویژه دانشجویان برگزار می شود