مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-10اقتصادي

موافقت شورای شهر ارومیه با اختصاص 50 میلیارد ریال جهت ضدعفونی معابر


محمد حضرت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: روزانه علاوه بر ضدعفونی معابر سطح شهر، ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی، بازار و پاساژهای سطح شهر، مساجد، ایستگاه های پمپ بنزین و محیط های اداری انجام می شود.

وی اضافه کرد: در راستای اقدامات پیشگیری از بیماری کرونا، سامانه خدمات اینترنتی غیرحضوری توسط سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه راه اندازی شده و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری ارومیه نسبت به انجام اقدامات پرداخت عوارض و سایر خدمات خود به غیر از مراحل روند پروانه ساختمان اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهروندان همچنین می توانند این خدمات و همچنین سایر خدمات غیرحضوری و نرم افزاری مربوط به حوزه مدیریت شهری را از سامانه میز خدمت الکترونیکی شهرداری ارومیه به آدرس khedmat.

urmia.

ir پیگیری کنند.

شهردار ارومیه ادامه داد: طی روزهای گذشته بیش از 20 هزار دستکش خریداری شده و در حال توزیع ببن نیروهای پسماند، رانندگان تاکسی و اتوبوس است.

حضرت پور با اشاره به مقوله دست فروشی در آستانه عید گفت: درصورتی که دستفروشان نکات بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت نکنند، ماموران سد معبر با آنها برخورد خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای شهر ارومیه با اختصاص 50 میلیارد ریال جهت ضدعفونی معابر

موافقت شورای شهر ارومیه با اختصاص 50 میلیارد ریال جهت ضدعفونی معابر