مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-10پزشكي

پیگیری افراد مشکوک به کرونا بعد از غربالگری الکترونیکی چگونه انجام می شود؟


با راه اندازی سامانه غربالگری الکترونیکی کرونا، وزارت بهداشت تمهیداتی را اندیشیده تا اگر در این غربالگری فردی مشکوک به ابتلا به کرونا ارزیابی شد، - ، با توجه به راه اندازی درگاه WWW.

Salamat.

gov.

ir مردم می توانند با ورود به این درگاه اینترنتی، بعد از ورود کد ملی، شماره تلفن همراه و بعد از تکمیل پرسشنامه ای که درباره علائم مربوط به این بیماری است، درباره وضعیت شان از نظر ابتلا به کرونا ویروس جدید آگاه شوند.

حالا بر اساس آنچه که در دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با بیماری کووید-19، اعلام کرده است، اقداماتی بعد از غربالگری برای افراد انجام می شود که به شرح زیر است: - چنانچه فردی بر اساس غربال سامانه به عنوان مورد مشکوک شناسایی شود و دارای پرونده الکترونیک سلامت باشد، به منظور پیگیری فرد مشکوک، اطلاعات آن برای مراقب سلامت با بهورز وی ارسال خواهد شد.

مراقب سلامت و یا بهورز موظف به تماس با فرد مورد نظر و فراخوان وی به پایگاه با خانه بهداشت جهت بررسی بیشتر و مراقبت هستند.

- همچنین چنانچه فردی بر اساس غربال سامانه به عنوان مورد مشکوک شناسایی شود، اما دارای پرونده الکترونیک سلامت نباشد، بر اساس اطلاعات ثبت شده از شهرستان محل سکونت وی، اطلاعات آن برای ارزیاب شهرستان ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری افراد مشکوک به کرونا بعد از غربالگری الکترونیکی چگونه انجام می شود؟

پیگیری افراد مشکوک به کرونا بعد از غربالگری الکترونیکی چگونه انجام می شود؟