مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-10سياسي

حاشیه پررنگ تر از متن «کوچکه ره ش» سنندج/وعده های بی عمل برخی مسئولان


ساخت و ساز در «کوچکه ره ش» سنندج این روزها در فضای مجازی پررنگ است، موضوعی که هر کدام از دستگاه های ذی مدخل به نوعی به نفع خود روایت می کنند، - خبرگزاری فارس استان کردستان، شیرین مرادی؛ شهر سنندج، از نظر طبیعی محصور بین تپه هایی در یک جام فضایی قرار گرفته ، طوری که کوه ها و تپه های (آبیدر، کوچکه ره ش و توس نوذر) که ادامه سلسله جبال زاگرس هستند در اطراف این شهر کشیده شده اند تپه هایی که در پاره ای از نقاط از جمله جنوب غربی و شمال شرقی رشد و گسترش شهر را محدود کرده اند.

بخش های زیادی از شهر سنندج بر روی تپه هایی واقع شده است تا جایکه این شهر را از دیرباز به عنوان شهر هزار تپه می شناسند، کوه کوچکی به نام (کوچکه ره ش) در طرف شرق شهر سنندج قرار دارد کوهی که به لیل سیاه بودن و سنگ های بالای آن در طول تاریخ با عنوان کوچکه ره ش در بین مردمان این دیار شناخته شده است.

15 هکتار از اراضی کوچکه ره ش سنندج حصارکشی شد اواخر سال 92 بود که پارک علم و فناوری کردستان بخشی از وسعت این منطقه را به صورت رسمی از مسکن و شهرسازی استان تحویل گرفت و مقرر شد که در این منطقه ضمن احداث ساختمان و دیگر زیرساخت های لازم، فضای تحقیفاتی را ایجاد کند.

مجوز لازم برای انجام فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز پارک علم و فناوری کردستان در 15 هکتار در این منطقه از سوی اداره کل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه پررنگ تر از متن «کوچکه ره ش» سنندج/وعده های بی عمل برخی مسئولان

حاشیه پررنگ تر از متن «کوچکه ره ش» سنندج/وعده های بی عمل برخی مسئولان