مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-10سياسي

ضدعفونی کردن بقاع متبرکه و مساجد به صورت مستمر انجام می شود


معاون فرهنگی اوقاف لرستان گند زدایی و ضد عفونی کردن بقاع متبرکه و مساجد در دستور کار ما است، بیان کرد: ضدعفونی کردن حدود 110 امامزاده استان از برنامه های در حال اجرا است.

- حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و لرستان اظهار داشت: طبق دستورالعمل دریافتی رسما تجمعات، همایش ها و رفت و آمدها محدود شود به ویژه در امامزاده ها و بقاع متبرکه این دستورالعمل اولویت کاری ما قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در اواخر اسفند ماه طرح آرامش بهاری با میزبانی بقاع متبرکه اجرا می شد، افزود: با توجه به وضعیت پیش آمده، امسال ممنوعیت اجرای آن را داریم.

عباس زاده با اشاره به اینکه امسال برپایی ایستگاه های بهداشت و سلامت در بقاع مجری طرح جایگزین طرح نوروزی آرامش بهاری می شود گفت: پخش مراسم تحویل سال نو بدون حضور زائرین و از بلندگوهای بقاع متبرکه ،عدم اعزام مبلغین از قم و استفاده از مبلغین بومی در ایام نوروز خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: توزیع اقلام بهداشتی و ژل ضدعفونی در بقاع متبرکه در ایستگاه های سلامت با نظارت علوم پزشکی و با توجه به ممنوعیت ورود زائرین در برخی بقاع زیارت مجازی این بقاع جایگزین زیارت حضوری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی کردن بقاع متبرکه و مساجد به صورت مستمر انجام می شود

ضدعفونی کردن بقاع متبرکه و مساجد به صورت مستمر انجام می شود