مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-10اقتصادي

زباله های بیمارستان ی چهارمحال وبختیاری بهداشتی دفع می شود


شهرام احمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تمام بیمارستانهای استان مجهز به دستکاه اتوکلاو هستند، افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش میزان حجم زباله های عفونی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، نظارت بر نحوه بی خطرسازی و دفع زباله ها افزیش یافته است.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث پسماند و افزایش ویروس کرونا و حجم زباله ها، پسماندهای مراکز و بخش های خصوصی نیز با پیگیری دبیرخانه و کارگره پسماند استان توسط یک شرکت جمع آوری و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در مراکز درمانی بی خطرسازی می شود.

احمدی،با بیان اینکه در روزهای عادی روزانه 725 تن و سالانه بیش از 264 هزار و 368 تن زباله خانگی در استان تولید می شود ،افزود: میزان تولید زباله در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان روزانه 4 هزار کیلوگرم است.

احمدی اظهار با اشاره به افزایش میزان استفاده از ماسک و دستکش های پلاستیکی، ماسک و دستمال کاغذی، از مردم خواست تا از رها کردن این وسایل در معابر و خیابان ها جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ویروس کرونا که کووید 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بیش از 100 کشور جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق العاده اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های بیمارستان ی چهارمحال وبختیاری بهداشتی دفع می شود

زباله های بیمارستان ی چهارمحال وبختیاری بهداشتی دفع می شود