مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-10اقتصادي

681 هکتار زمین ملی استان بوشهر از متصرفان بازپس گرفته شد


غلامرضا منتظری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش زمین های رفع تصرف شده 68 میلیارد و 100 میلیون ریال است که با همت یگان حفاظت منابع طبیعی از دست سودجویان و متصرفان خارج و به دولت بازگشته است.

وی بیان کرد: مبارزه با زمین خواری یکی از وظایف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است که با تمام قدرت این کار انجام و تلاش شده به هیچ یک از سودجویان اجازه تصرف زمین های دولتی داده نشود.

منتظری با اشاره به احصا حریم 60 متری دریا برای نظارت هرچه بیشتر اضافه کرد: حریم 60 متری دریا با هدف انجام نظارت بیشتر و جلوگیری از دریاخواری انجام و در زمان حاضر کل ساحل بوشهر حریم 60 متری آن انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کاداستر (حد نگاری ) در استان بوشهر ادامه داد: این طرح با هدف تثبیت حاکمیت دولت در سطح 2میلیون و 145 هزار هکتار اراضی این استان در قالب 612 پلاک ملی با احتساب مستثنیات اجرا و تاکنون کار اصلاح و رقومی سازی نقشه های 447 رقبه به مساحت یک میلیون و 702 هزار هکتار انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: کار حدنگاری 740 هزار هکتار از این زمین ها معادل 43 درصد امسال و 350 هزار هکتار نیز منجر به صدور سند تک برگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

681 هکتار زمین ملی استان بوشهر از متصرفان بازپس گرفته شد

681 هکتار زمین ملی استان بوشهر از متصرفان بازپس گرفته شد