مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 07:572020-03-10اقتصادي

38 درصد مسافرت های دریایی هرمزگان کاهش یافت


مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان گفت:آمار ثبت شده رفت و آمدهای دریایی در مسیر بندر شهیدحقانی به جزیره های قشم، هرمز و لارک از یکم تا 16 اسفندماه سال جاری با سال گذشته، کاهش 38 درصدی را نشان می دهد.

الله مراد عفیفی پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیش ترین کاهش رفت وآمدهای مسافری دریایی را مربوط به روز جمعه 9 اسفندماه اعلام کرد که در هم سنجی با سال گذشته 73 درصد تردد مسافر در بنادر مرکزی هرمزگان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: شیوع ویرس کرونا در کشور به ناچار توفیق میزبانی مسافران و گردشگران را از جامعه دریایی و بندری استان در نوروز امسال گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: تامین ایمنی و سلامت هموطنان در یک سفر دریایی در مبادی ورودی بندرها و در طول سفر همواره جز مشی سازمانی و مسوولیت های قانونی اداره کل بنادر و دریانوردی است.

عفیفی پور بیان داشت: برای جلوگیری از پیامدها و آثار منفی ناشی از ویروس کرونا و بیماری کووید 19 و جلوگیری از گسترش آن به جزایر، براساس تصمیم اتخاذ شده در ستاد مدیریت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در هرمزگان، اعمال محدودیت های رفت و آمد دریایی در دستورکار قرار گرفته است.

به گفته این مسوول، خدمات مسافری با محدودیت رفت و آمد از ساعت 6 صبح تا 18 عصر در بنادر هرمزگان درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 درصد مسافرت های دریایی هرمزگان کاهش یافت

38 درصد مسافرت های دریایی هرمزگان کاهش یافت