مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-10ورزشي

سلطانی فر: به خاطر ویروس کرونا احتمالا المپیک با چندماه تاخیر برگزار می شود


با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از 100 کشور ایجاد شده، احتمالا با تاخیر چند ماهه در برگزاری بازیهای المپیک 2020 توکیو مواجه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بازی های المپیک قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود.

این بازی ها حدود 15 روز به طول می انجامد و قبل از آن ورزشکاران در رشته های مختلف مسابقات انتخابی و کسب سهمیه باید شرکت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات انتخابی الان در بسیاری از کشورها به تاخیر افتاده است.

وزیرورزش وجوانان تصریح کرد: امیدواری فدراسیونهای جهانی و IOC این است که در یکی دو ماه آینده شرایط با ثباتی در کشورها بوجود بیاید که این مسابقات انتخابی و کسب سهمیه پیگیری تا بازی های المپیک در موعد مقرر برگزار شود.

سلطانی فر ادامه داد: الان 100 کشور دنیا درگیر  ویروس کرونا هستند و کشور ژاپن هم کشور درگیری است که بیش از هزار نفر از مردم مبتلا شده و تعدادی جان خودشان را از دست داده اند.

ما فکر می کنیم که روند برگزاری مسابقات کسب سهمیه که از حالت طبیعی آن خارج شده و مسابقات در ماه هایی برگزار شود که این ماه ها فاصله زیادی با المپیک نداشته باشد یا حتی ممکن است تقارن پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: به خاطر ویروس کرونا احتمالا المپیک با چندماه تاخیر برگزار می شود

سلطانی فر: به خاطر ویروس کرونا احتمالا المپیک با چندماه تاخیر برگزار می شود