مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-10اقتصادي

انواع میز ناهارخوری


امروزه در اکثر خانه ها با توجه به سبک دکوراسیون مورد استفاده، از انواع مبلمان و به تبع آن میز ناهارخوری به عنوان یکی از ارکان اصلی دکوراسیون استفاده می ­شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام توکامارت، میز ناهارخوری میزی است که افراد در هنگام صرف غذا دور آن جمع می شوند و از اوقاتی که در کنار یکدیگر هستند لذت می برند.

عموماً افراد خرید مبل و سرویس ناهارخوری را باهم و به صورت ست انجام می ­دهند، ولی اگر شما قصد خرید ناهارخوری را به صورت مجزا دارید به مشکلی برنمی خورید و می توانید آن را جداگانه تهیه کنید.

باید به این نکته توجه داشت که میز ناهارخوری و چیدمان صندلی های آن یکی از مهم ترین عناصر در چیدمان خانه است پس همراه ما باشید تا با بررسی انواع شکل ها و مدل های ناهارخوری بهترین گزینه را برای منزل خود انتخاب کنید.

شکل های مختلف میز ناهارخوری امروزه تمام وسایل با طرح ها و شکل های مختلف تولید می شوند تا افراد با توجه به نیازی که دارند بتوانند بهترین انتخاب را انجام دهند، ناهارخوری هم از این قضیه مستثنا نیست و می توان گفت که ناهارخوری در دو شکل کلی دایره ای و مستطیلی تولید و به بازار عرضه می شود.

در ادامه به بررسی این دو شکل از ناهارخوری می پردازیم: میز ناهارخوری گرد مناسب فضاهای کوچک است و احساس صمیمیت بیشتری را برای اعضای خانواده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع میز ناهارخوری

انواع میز ناهارخوری