مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:062020-03-10پزشكي

اعطای تجهیزات پزشکی 20 میلیون تومانی به شبکه بهداشت ملایر


رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اعطای تجهیزات پزشکی 20 میلیون تومانی به شبکه بهداشت این شهرستان به منظور مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

- پژمان جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از تهیه تجهیزات پزشکی به ارزش 20 میلیون تومان از سوی اداره اوقاف ملایر به منظور واگذاری به شبکه بهداشت این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اقلام بهداشتی از محل موقوفات تهیه و به منظور کنترل بیماری کرونا در اختیار شبکه بهداشت شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی بیان کرد: اقلامی نظیر ماسک، الکل ضد عفونی و پد تهیه و در اختیار عوامل بهداشت و درمان قرار گرفت که بین بیماران و نیازمندان توزیع شود.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از موقوفه بودن بیش از 63 درصد از اراضی شهرستان خبر داد و افزود: بیشترین موقوفات ملایر مربوط به شادروان سیف الدوله در بخش درمانی، فرهنگی، علمی و روضه خوانی است.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موقوفات خوشبختانه در حوزه های مختلف اجرای نیت شده است اما در درمان بیماران صعب العلاج، ازدواج و مسکن جوانان، امور فرهنگی، قرآنی و پیشرفت علمی و فناوری، نیاز به وقف های جدید هم وجود دارد.

جعفری با تاکید به رعایت نکات بهداشتی و اجتماعی از سوی مردم در مهار بیماری کرونا گفت: مردم به توصیه مسوولان توجه کنند و با رعایت نکات بهداشتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تجهیزات پزشکی 20 میلیون تومانی به شبکه بهداشت ملایر

اعطای تجهیزات پزشکی 20 میلیون تومانی به شبکه بهداشت ملایر