مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-10سياسي

توضیح فرماندار شوش در خصوص فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر


فرماندار شوش در واکنش به فیلم منتشر شده از ضدعفونی کارگران نیشکر هفت تپه با دستگاه سمپاش گفت: اقدام انجام گرفته صحیح نبوده و تذکرات لازم به افراد و مسوولان شرکت داده شده است.

- ایسنا/خوزستان فرماندار شوش در واکنش به فیلم منتشر شده از ضدعفونی کارگران نیشکر هفت تپه با دستگاه سمپاش گفت: اقدام انجام گرفته صحیح نبوده و تذکرات لازم به افراد و مسوولان شرکت داده شده است.

عدنان غزی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی که نشان می دهد کارگران نیشکر هفت تپه شوش بدون ماسک و دستکش برای مقابله با کروناویروس توسط دستگاه های سمپاش ضدعفونی می شوند، اظهار کرد: فیلمی که از ضدعفونی کارگران نیشکر هفت تپه منتشر شده است اقدام صحیحی نبوده و تذکرات لازم به افراد و مسوولان شرکت در این زمینه داده شده است.

وی افزود: در این زمینه دستورات لازم برای رعایت بهداشت فردی و همچنین استفاده کارگران از ماسک و دستکش به شرکت نیشکر هفت تپه داده شده است و خوشبختانه همیشه این شرکت همکاری مناسبی را دارد.

غزی عنوان کرد: به همه شرکت های منطقه در زمینه کارت زنی، ضد عفونی کردن سطوح و وسایل و همچنین رعایت بهداشت کارگران تذکرات لازم داده شده است.

همچنین به آن ها گفته شده است که باید ماسک و دستکش در اختیار کارگران قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح فرماندار شوش در خصوص فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر

توضیح فرماندار شوش در خصوص فیلم منتشرشده ضدعفونی کارگران نیشکر