مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-10فرهنگي

«خراسانیات» محمدرضا شجریان منتشر شد


آلبوم «خراسانیات» به آهنگسازی مرحوم پرویز مشکاتیان و خوانندگی محمدرضا شجریان از امروز سه شنبه بیستم اسفندماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم خراسانیات به آهنگسازی مرحوم پرویز مشکاتیان و خوانندگی محمدرضا شجریان از امروز سه شنبه بیستم اسفندماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم خراسانیات از مجموعه آثار منتشرنشده محمدرضا شجریان به آهنگسازی زنده یاد پرویز مشکاتیان از روز سه شنبه بیستم اسفند ماه در بازار موسیقی منتشر شد.

البته طبق اعلام سامانه صدور مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز آلبوم خراسانیات متعلق به شرکت دل آواز در ژانر موسیقی سنتی پیش از این و در تاریخ 5 مرداد 1398 با شماره پرونده 5240-1397 صادر شده بود.

آلبوم خراسانیات با الهام از موسیقی مقامی منطقه خراسان بر اساس اشعاری از عماد خراسانی تولید و اجرا شده است که مقدمه کاروانیان ، زلفای قجری ، تک نوازی سنتور ، یقین دِرُم ، گفتی که ممیر وچهار مضراب ، قطعه خزان ، ساز و آواز دشتستانی- از اجرای صحنه در آلمان غربی 1989 عنوان آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

در توضیحات تکمیلی این آلبوم که بخشی از طراحی گرافیک آن با دست نوشته ای از پرویز مشکاتیان انجام گرفته، آمده است: آلبوم خراسانیات اثر شنیده نشده ای است با ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خراسانیات» محمدرضا شجریان منتشر شد

«خراسانیات» محمدرضا شجریان منتشر شد