مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-10فرهنگي

لی لی گلستان و آینده نامعلوم گالری اش به علت کرونا


لی لی گلستان که این روزها گالری «گلستان» را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل کرده است، از آینده نامعلوم نمایشگاه های این گالری در روزهای پایانی سال جاری و حتی نمایشگاه های سال آینده سخن می گوید و در عین حال اظهار امیدواری می کند که هر چه زودتر این شرایط ختم به خیر شود.

- لی لی گلستان که این روزها گالری گلستان را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل کرده است، از آینده نامعلوم نمایشگاه های این گالری در روزهای پایانی سال جاری و حتی نمایشگاه های سال آینده سخن می گوید و در عین حال اظهار امیدواری می کند که هر چه زودتر این شرایط ختم به خیر شود.

مدیر گالری گلستان و مجموعه دار در گفت وگویی با ایسنا درباره ارتباط گالری ها با مخاطبان در شرایط تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری کشور، اظهار می کند: گالری ها همیشه از طریق برگزاری نمایشگاه های هنری با مردم در ارتباط بودند.

ما دعوتشان می کردیم و آنها هم لطف می کردند و به تماشای نمایشگاه ها می آمدند؛ اما الان که آینده بسیار نامعلومی داریم، هیچ ارتباطی هم با مخاطبانمان نداریم.

او درباره برگزاری نمایشگاه های آنلاین یا حفظ ارتباط مجازی با مخاطبان، خاطرنشان می کند: اغلب گالری ها سایت دارند که مخاطبان می توانند از این طریق مروری بر آثار نمایشگاه های ارائه شده داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لی لی گلستان و آینده نامعلوم گالری اش به علت کرونا

لی لی گلستان و آینده نامعلوم گالری اش به علت کرونا