مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-10بين الملل

آکسفام: یمن درگیر بحران به فراموشی سپرده شده وبا است


سازمان بین المللی امدادرسانی آکسفام اعلام کرد که یمن از بحران فراموش شده وبا رنج می برد و با فرارسیدن موسوم بارندگی ها خطر افزایش تعداد مبتلایان وجود دارد.

- سازمان بین المللی امدادرسانی "آکسفام" اعلام کرد که یمن از بحران فراموش شده وبا رنج می برد و با فرارسیدن موسوم بارندگی ها خطر افزایش تعداد مبتلایان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آکسفام در بیانیه ای تاکید کرد: تعداد یمنی های مبتلا به وبا احتمالا با آغاز فصل بارندگی در آوریل افزایش می یابد، این در حالیست که سازمان های بهداشتی و درمانی یمن در آستانه فروپاشی هستند.

در این بیانیه آمده است، تعداد کل موارد مشکوک به ابتلا به وبا از ژانویه 2017 تا دسامبر 2019 میلادی دو میلیون و 253 هزار و 488 تن بود.

همچنین در بیانیه یاد شده آمده است: شیوع وبا در یمن در سال 2019 در رتبه دوم جهان بود به طوری که بیش از 860 مظنون ابتلا به وبا در این کشور شناسایی و رصد شد.

آکسفام در ادامه تاکید کرد، موارد ابتلا به وبا همچنان روبه فزونی است و درگیری ها تلاش های انجام شده برای حل این بحران فراموش شده را به حالت تعویق درآوردند و استان های شمالی یمن به دلیل کمبود آب با خطر بزرگی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آکسفام: یمن درگیر بحران به فراموشی سپرده شده وبا است

آکسفام: یمن درگیر بحران به فراموشی سپرده شده وبا است