مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-10سياسي

دقیقه نود سال 98 پل قزلحصار افتتاح می شود


استاندار البرز با بیان اینکه با پیگیری مجدانه در یکسال گذشته و با دستورمعاون رییس جمهور ادامه روند افتتاح پروژه های عمرانی استان ادامه دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز پیش از ظهر امروز در در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان کرج و پل قزل حصار اظهار داشت: در حال حاضر عزم و همکاری ملی و مجموعه امکانات کشور بر اساس اولویت بندی مشغول مهار و مبارزه با ویروس کرونا است و امیدوارم هر چه سریع تر کشور جمهوری اسلامی ایران از این بلیه پاک شود و مردم سالم و تندرست به زندگی عادی ادامه بدهند.

وی با بیان اینکه  پل قزل حصار حلقه اتصال راه های مهرشهر و اکبر اباد و .

کرج است و بیش از 20 سال است که این پروژه اقدامات اولیه اش آغاز شده و متاسفانه به جهت مشکلات که موجود بوده تا کنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

شهبازی تصریح است : اما با پیگیری مجدانه ای که در یکسال گذشته صورت گرفته و با دستور معاون رییس جمهور و رییس برنامه بودجه، وزیر راه و شهرسازی و رییس راه آهن کشور با گسیل اعتبارات از بخش های دیگر به استان شاهد بهره برداری پروژه های عمرانی استان هستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در نبود پل قزل حصارمردم این محدوده با مشکل جدی مواجه بودند، گفت: با افتتاح و بهره برداری پل قزل حصار در اوایل هفته آینده 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقیقه نود سال 98 پل قزلحصار افتتاح می شود

دقیقه نود سال 98 پل قزلحصار افتتاح می شود